24 Ekim 2015 Cumartesi

CANNIBAL CORPSE - EATEN BACK TO LIFE


Bu grupla ilk tanışmam 'Butchered at birth' albümü ile olmuştu. Kapağını gördüğümde dehşete düşmüştüm. Sonra zamanla alıştık tabi. Resimde gördüğünüz albüm olan 'Eaten back to life' kasetinin Türkiye baskısı kaç adet basıldı bilmiyorum ama ben aldıktan sonra hiç görmedim. İyi ki de almışım. Hem grubun ilk albümü olması açısından hem de bir klasik olması açsından her death metal koleksiyonunda bulunması gereken bir eser. Hammer Müzik daha sonra diğer bir kaç albümlerini de bastı bu grubun. Zamanında hepsini almış olmayı isterdim. Kıymet bilmemişim. Grubun çok fazla albümü var ve yaptıkları müzik giderek daha da teknik alt yapıya sahip olan bir müziğe dönüşüyor. Bunu söylememin sebebi, eğer grubu son bir kaç albümü ile tanıyorsanız bu size biraz daha çiğ gelebilir. Gerçi öyle olduğu için güzel. Solist performansının artık bu tarz müzikte marka olmuş John Barnes'a ait olmasını da not edelim bir köşeye. Daha sonra 'Six Feet Under' ismi altında kendi grubunu kuran ve Cannibal Corpse ile yollarını ayıran John, bu albümde gaddar bir performansa imza atmıştı. 

Kapak resmi bana 'Domain of Undead' isminde bir bilgisayar oyununu hatırlatsa da, o oyun bu müzik ve kapak yanında pek bir masum kalıyor. Albümün plak ve CD sürümleri de piyasada mevcut. Hem de istemediğiniz kadar çok baskısı yapıldı. İlk baskılar her zaman değerli. Bu kaset yanlış bilmiyorsam albümün Türkiye'deki ilk kaset baskısı. Bu açıdan baktığımızda da koleksiyon değeri yüksek ve az bulunanlar listesine uzun süre önce dahil oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder