26 Ekim 2015 Pazartesi

METALLICA - HEAVY BEST


Bakınız mesela bu çok keyifli bir ürün. Şüphesiz orijinal bir albüm değil zira Metallica'nın böyle kapağı olan albümü yok. Korsan ürünlerin tuhaf bir şekilde koleksiyon değeri fazla oluyor. Artık siz deyin az basıldığından, ben diyeyim çekici olduğundan. Metallica'ya ait korsan kaset CD ve plakların listesini yapsak sayfalar dolusu veriye sahip oluruz sanırım. Bu da onlardan birisi. Türkiye'de basılmış ve muhtemelen basanlar ürünün korsan olduğundan haberdar değil. Aynı albümün CD sürümü de var piyasada ama plağına hiç rastlamadım. Bu kaset Antalya'da çok sevdiğim bir ağabeyimin özel koleksiyonundaydı ve bana hediye etti. Ne kadar teşekkür etsem azdır zira bu yazıyı yazdığım 2015 yılında bu korsan albümün özellikle Türkiye baskı kasetine ulaşmak mümkün değil. 

Biraz kasetin içeriğinden bahsetmek istiyorum. Albümü hazırlayanlar Metallica'nın en popüler şarkılarını seçmişler haliyle ve adını da Heavy Best koymuşlar ancak burada bizi gülümseten özel bir detay, daha doğrusu bir hata var. Açıkçası ilk gördüğümde çok gülmüştüm. Pekala neymiş o hata? Efendim, şu meşhur 'Nothing else matters' şarkısının ismi kaset kabının içinde 'Nothing else mother' olarak yazılmış. Yani bir iş yapıyorsunuz özenerek filan da biraz daha dikkatli olun yahu kardeşim. Gerçi bu haliyle çok güzel olmuş zira korsan kasetler, içerdikleri hatalarla da değerli ve keyifli ürünler oluyorlar. Bir gün denk gelirse şüphesi CD sürümünü de edinmek isterim. O sürüm yurt dışı baskı olduğundan en çok merak ettiğim detaylardan birisi, içinde 'Nothing else matters' şarkısının isminin doğru yazılıp yazılmadığı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder